вівторок, 4 грудня 2012 р.

Засідання майстер-класу "Формування здорового способу життя у шкільній бібліотеці"

                                                                            «Здоров’я – це нічого, але
все без здоров’я - ніщо »

       04.12.2012 року на базі нашого закладу мною було проведено чергове засідання майстер класу з шкільними  бібліотекарями району. 
      Тема обрана невипадково, адже як говорив всесвітньо відомий Авіцена: "Головним скарбом життя є на землі, що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях... Головним скарбом життя є здоров'я,і щоб його зберегти, потрібно багато знати".
     Здоровязбережувальні технології с стрижнем усіх педагогіч­них технологій, спрямованих на зміцнення та відтворення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. До них належать:
- здоровязбережувальні (профілактичні щеплення, забезпечення рухової активності, вітамінізація, організація збалансованого харчування);
- оздоровчі (фізична підготовка, фізіотерапія, ароматерапія, за­гартовування, гімнастика, масаж, фітотерапія, арт-терапія);
- навчання здоров'ю (включення відповідних тем до програми навчальних дисциплін);
- виховання культури здоров'я (діяльність валеологічних гурт­ків та клубів, додаткові заняття, виховні заходи, спортивні змагання, розваги, конкурси, вікторини тощо). 
 Стрижнем усієї педагогічної  та бібліотечної роботи у цьому напрямку вважаю особисте ставлення вчителя та бібліотекаря до збереження та зміцнення здоровя у школярів і формування у них позитивної мотивації щодо здорового способу життя. Від вчителя та бібліотекаря залежить, чи впаде зерно турботи про своє здоров'я у душу дитини. І як зробити так, щоб це зерно проросло та в майбутньому дало щедрий врожай.
    Тож, я поділилася власним досвідом впровадження здоров'язберігаючих технологій у практику діяльності шкільної бібліотеки.
    В ході засідання під час виконання практичного завдання ми визначили основні компоненти здорового способу життя, виконали вправу "Планета здоров'я", поділилася дієвими методами застосування у бібліотеці нетрадиційних форм збереження здоров'я (ароматерапія, казкотерапія, сміхотерапія, музикотерапія). Цікавими стали для слухачів і використання у практику рухової та ігрової діяльності яка стимулює розвиток здорового способу життя. 
    Презентувала книжкові виставки з обраної теми, інформаційні буклети, бюлетені, плакати як засіб стимулювання читачів до збереження здоров'я та життя.
Результат пошуку зображень за запитом "увага"Більше дізнавайтесь ТУТ (сторінка цього блогу Засідання 3 "Формування здорового способу життя у шкільній бібліотеці")
 




Немає коментарів:

Дописати коментар